29. syyskuuta 2012

I'm Not So Strong Anymore


En ikinä onnistu. Olen heikko. Koko viikko on mennyt perseellensä.
Ruokaa, ruokaa, ruokaa...
En ole vain jaksanut välittää. En ole halunnut paastota, koska tiedän päätyväni herkuttelemaan. Life Sucks Rite Now..



Olen huomannut epäonnistuvani lähes aina kun olen kirjoittanut tänne suunnitelman. Esimerkiksi tiistain postauksessa(Sorry That I Am Not Perfect) lupasin aloittaa kasvisravinnon. Heti seuraavana päivänä leivoin kaurakeksejä ja söin jotain ihan muuta kuin kasviksia.
Joku varmasti ajattelee juuri nyt ''no eihän se, että tulet kirjoittamaan tänne aikomuksias, vaikuta mitenkään siihen miten sä onnistut''. Ehkei vaikutakaan, ehkä vaikuttaa..
Kuitenkin, en tule kirjoittamaan tänne enää asioita jotkai aioin tehdä, vaan kirjoitan niistä tänne kun olen epäonnistunut tai onnistunut niissä.

Inspirational,motivational,quotes,quote,friend,love-ebc9bdfa06f35f6e27d1a80b1481229c_h_large



Saatan pitää hetken aikaa blogista ''lomaa''. Yritän saada setvittyä ajatuksiani ja näin. Mutta tuun pikoin takaisin, don't be afraid.
Olette rakkaita!♥ Voimia, onnistumisia, ja haleja teille


1 kommentti:

  1. En sano tätä ilkeyttäni, vaan siksi että olen huolissani. Toivottavasti epäonnistut ja lopetat tuon tyhmän laihudttamisen. Ota järki käteen, tarvitset apua. Voit tehdä sen nyt. Mitä nopeammin tuut järkiisi, sen helpompi sun on parantua. Kiitos. Voimia<3

    VastaaPoista