21. syyskuuta 2012

Don't Eat, Drink Tea♥


Torstaina koulussa ruoanlaiton ohjaajamme tuli minun ja ystävieni pöydän viereen, ja tiesin hänen katsovan minuun. Tiesin hänen aikeestaan kysyä, miksen syö? En katsonut häntä, olin kun en huomaisikaan. Join lasista maitoa muiden syödessä uunituoretta suklaakakkua. Ja onnekseni ohjaajamme ei sanonut _mitään_, vaan käveli hetken kuluttua pois.
[x] Tehtävä suoritettu

Tumblr_lz9d3xuaoj1rp4e81o1_500_large

Kädet ovat vihdoin kylmät  Olen lähes koko ajan kananlihalla, enkä koe sitä mitenkään pahana asiana. Se on enemmänkin merkki siitä, että olen onnistunut kontrolloimaan syömisiäni.

Koulussa koko päivän ajan mieli oli tehnyt erityisesti Werther's Original karamelleja ja Ben & Jerry's Wich-keksijäätelöä. Pankissa käytyäni olin jo matkalla kauppaan ostoksille, mutta pidin pääni ja käännyin takaisin kotiin päin. Kotiin pästyäni keitin ensimmäisenä Rooiboksen karamelli-kerma-teetä. Onnekseni se haihdutti makean himon. Mitä elämä olisi ilman teetä?(:





Haluaisin olla kondiittori. Tämä ei siis ole mikään pitkä aikainen haaveammatti, mutta se tuli äsken mieleeni. Saisin tehdä karamelleja ja kaikenlaisia leivoksia, eikä minun tarvitsisi syödä niitä. Sehän siinä onkin parasta. Olisi ihanaa olla laiha kondiittori.

Singleslicetopcosmo50-731x1024_large
Tumblr_m378pizyy01qmevz7o1_500_largeTumblr_lxhqq7krwx1qmevz7o1_500_large
Img_8153_large
Tumblr_mab18zpu3l1rslfxoo1_500_largeTumblr_lyfegvisoc1qmevz7o1_500_large




1 kommentti: