13. kesäkuuta 2012

Taas Se Alkaa

Vihdoin, olen saanut pidettyä itseni kurissa, ja tänään on toinen päivä menossa purkalla ja juomalla. No Food. Yritän keskittyä kaikkeen muuhun, enn ruokaan. En saa ajatella sitä, koska tiedän minun muuten sortuvan. Sortuvan siihen paskaan. Menen tällä 'ravinnolla' niin pitkään kuin ahdollista, enkä lankea syömään, vaikka tuntisin käsieni kietoutuessa ympärilleni pelkää luuta ja nahkaa. En ole ruoan arvoinen, tai jos haluaa ajatella toisin, ruoka ei ole minun arvoiseni.


Olen todella ilonen tästä, koska tiedän tämän, syömättömyyden, auttavan. Tiedän, että ilman ruokaa ja liikunnalla laihdun nopeinten. Ehkä muutaman päivän kuluttua uskallan käydä vaa'allakin. Tiedättekö, minun täytyy myöntää, että viimeksi(viimeviikolla) kun kävin vaa'alla, näytöllä näkyi suurimmat luvut mitä olen nähnyt tämän vuoden aikana. 54,5 kg. Tuon takia en ole uskaltanut käydä sen jälkeen vaa'alla. Pelkään näkeväni ne luvut uudellen.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti