7. kesäkuuta 2012

Life Sucks, Now And Forever

Rakkaat, antakaa anteeksi pitkä väliaika tämän blogin postauksiin! ):  Olen yrittänyt selkeyttää ajatuksiani ja syömisiäni, enkä ole vieläkään mistään varma. Mutta, olen lihonut, todellakin, ja tämä ei ole vain väliaikaista turvotusta, ympärysmittojeni luvut ovat suurentuneet, ja ovat pysyneet siinä jo pitkän aikaan. Tämä on yhtä helvettiä, ajatukset sekoilevat, syönkö vai en, välitänkö vai en? Toisaalta olen ajatellut, että ehkä olen ihan hyvä tälläisenä, ei tarvitsisi sekoilla ruoan kanssa koko ajan, mutta toisaalta kaikki ajatukseni ovat itsestäni ja tekemisistäni täysin negatiiviset. En halua parantua, ehkä se on ongelman ydin. Mutta tuntuu etten hallitse tätä, syömistäni. Vähänväliä tekee mieli tuota ja tuota, ja kohta otan jotain terveellisempää niiden sijasta, mutta kun se ei miellytä, kohta syön niitä mitä teki aijemmin mieli=kalorit ja hiilihydraatit nousevat. Haluan elää, en lihota.




Aloitin tänään suunnitelemani pilttipaaston. Vain piltit ja jogurtti ovat saallittuja. No, periaatteessa päivä on mennyt 'ruokalain' mukaan, lukuun ottamatta yhtä pientä kaurakeksiä. Tuntuu siltä että  kuolen kohta. Oikeasti, en kestä itseäni, haluaisin vain elää ilman ruokaa.

Nyt, lähden kauppaan ostamaan äidille suklaata shiiiittt  ja itselleni pilttejä ja jogurtteja. 
Adiós mi amor♥



Edit//:


Feilasin, todellankin. Kaikkea muuta kuin pilttejä. Olen täys paska, läski sellainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti