9. kesäkuuta 2012

Stay Strong, Don't Eat

Eilinen päivä meni mehujäätelöllä(70kcal)ja paino tippui aamupainosta 2kg(:
Tänään kävin ostamassa 2 pakettia mansikoita, sekä uutta ruislimppua markkinoilta ja isä oli ostanut minulle suklaalevyn, joten.. päätin, että en syö koko päivän aikana mitään muuta kuin mansikoita, suklaalevyn sekä maistan palan ruislimppua, ja huominen menee taas ilman ruokaa.

Täytyy sanoa, että yllätyin eilen jopa itse siitä, kuinka helppoa on olla ilman ruokaa(mehujäähän on periaatteessa vain mehua ja vettä, joten sitä ei kai lasketa ruoaksi?), ja ajattelin, että todellakin pystyn tähän. Tajusin myös, että olen ns. ''ruokaluonteeltani'' sellainen, että en syö ollenkaan, tai sitten syön paljon. Parempi vaihtoehto siis on olla syömättä.


Ps. Tietääkö kukaan miten noi valkoset kehykset saa pois noiden kuvien ympäriltä? :D

2 kommenttia:

  1. Oon lukenut tänään hetken aikaa sun blogia.. täytyy sanoa että ihan tuntematon kun olenkin, niin tosi huolissani olen. Olet suunnilleen saman pituinen kuin minä ja painat paljon vähemmän kuin minä, ja minä olen myös hoikka vartalostani. Mulla on ollu samoja ajatuksia kuin sulla. en ole kyllä anoreksiaa sairastanut mutta olen tavoitellut monet kerrat laihuutta ja siinä samassa sairastellut masennusta. se mitä yritän sulle sanoa on, että älä tee näin itsellesi. ruoka ei lihota sinua, voit huoletta syödä terveellisesti 5 kertaa päivässä aika runsaasti, eikä se lihota sinua. ymmärrän että sairaudessasi ehkä on vaikeampaa ajatella näin, mutta kun yrität kovaa olen varma että pystyt siihen. Opi pitämään itsestäsi sellaisena kuin olet, koska jokainen ihminen on kaunis ja ihana, oli sitten vähän lihavampi tai laiha. voimia :)

    VastaaPoista
  2. Ulkoasu > mallin suunnittelutyökalu ja sieltä sit löydät tuon asetuksen, mistä poistetaan kuvan kehykset:D

    VastaaPoista