24. tammikuuta 2013

We Don't See Things As They Are, We See Things As We Are


566022_4205277965734_1759101253_n_large



Tähänastinen viikko on mennyt vähän sekalaisesti. Toisaalta hyvin, mutta toisaalta huonosti. 
Olen koko viikon ollut hirveän väsynyt ja aika alakuloinen, mikä näkyi tiistaina ja keskiviikkona, jolloin oksensin pahaan olooni. Ja sitten kadutti. Ja toisaalta ei kaduttanut. 

Tiistaina jätin aamiaisen tahallani syömättä, ja se kostautui loppupäivästä. Söin epäsäännöllisesti, ja mussutin salmiakkia.

Tänään söin eilen tekemiäni sämpylöitä monta kappaletta tuntia ennen kello viittä, (jolloin olisi tarkoitus syödä päivällinen) joten sitten ei ollutkaan enää nälkä.
Sämpylöiden lisäksi tänään vatsaan on mennyt 300g porkkana-parsakaali-kukkakaali-sekoitusta, 175g jogurttia, 3 omenaa ja 2 mangopilttiä.


Belle_113021_large


Aamupaino on pysynyt siinä 52 - 52,5 kilossa, mikä on ihan ok. Omasta mielestäni. Terkkari oli ilmoitellut hiukan huolissaan siitä äidilleni, koska pelkää painoni lähtevän laskukierteelle. Mutta ei se lähde. Olen aika varma siitä. 


409048_349804808386766_2133070964_n_large


Tunteet ovat olleet hirveän sekalaiset. Pillahdin eilen illalla itkuun ja säikähdin, kuinka voimakkaasti tunteeni purkautuivat ilman että tiesin siihen syytä.

Olen oikeasi ollut itselleni vihainen koska en kykene syömään niinkuin normaalit ihmiset, ilman että tuntisin jonkinlaista syyllisyyttä. 
Esimerkiksi, kun olen nähnyt kaupungilla tyttöjä kavereineen syömässä jossain kahvilassa kakkua ja keksejä ja muuta safkaa, olen miettinyt
''Mikä ongelma mulla oikein on? Miksen mä pysty syömään samalla tavalla rennosti? Mikä mua vaivaa? Mikä mussa on vikana? Mikä hitsin ongelma mulla on parantua?''


Tumblr_me43r44xtp1qmbt9lo1_500_large


Toivottavasti teillä menee paremmin♥

6 kommenttia:

  1. Mullakin on syömishäiriö ja siks tiedän mistä puhun. Parantumiseen kuuluu ylä- ja alamäkiä. Kuulostaa tosi kliseiseltä, mutta se on ilmeisesti totta. Ihan hurjan paljon voimia sulle, sä voitat vielä ja saavutat sen oikeen elämän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle!(:

      Kaikki tuollaiset kommentit tsemppaavat ihan hirveästi jatkamaan kohti syömishäiriötöntä elämää!(:

      Halit!

      Poista
  2. voi sua... voimahaleja !!
    haluutko liittyy mun blogin lukijaksi ? :)
    http://juststaaaystrong.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. SINUT ON HAASTETTU
    http://vaintaivasrajanani.blogspot.fi/2013/02/haaste.html

    -Peikkotyttö

    VastaaPoista