19. elokuuta 2012

Just Want To Be Skinny. Is It Wrong?

Hemmetin viikonloppu. Taas kerran vajosin alas ruoan houkutuksiin.
''Ehkä voin tänään syödä muutakin kuin vaan jogurtteja.. huomenna syön vain jogurtteja.''Sipsejä, leipää, suklaata, salmiakkia, hedelmäkarkkeja, keksejä(jotka jopa itse leivoin)... Mitäpä muuta tarvitaankaan huonon omatunnon lisäämiseksi ?
Olin sentään 'ahkera' ja lähdin vielä illalla lenkille.

Ja seuraava päivä jatkui lähes samaa rataa käydessäni shoppailemassa kaupungilla. Kookospalloja, sipsiä, suklaata, hedelmäkarkkeja(jogurttien lisäksi tietenkin).



Ennen nukahtamista päätin aloittaa taas sen saman vanhan, tutun ruokavalion, mikä minulla oli tämän vuoden alussa, mikä siis tarkoittaa paistettuja vihanneksia ja (vähäkalorista) hedelmä/marjakeittoa.
Ehkä pian voin olla niinkuin ennen. Ennen näitä läskejä ja ylimääräisiä kiloja.



Syömisaikataulut (kyllä, olen jaksanut tehdä sellaisetkin)  riippuu täysin tästä mun antibioottikuurin (joka kestää onneksi vain viikon)  aikatauluista, minkä takia en voi syödä miten vain milloin vain, koska jos syön lääkkeen samoihin aikoihin kuin ruoan, se ei ehdi vaikuttaa  KOSKA on pakko oksentaa kaikki mitä olen syönyt, koska muute lihonlihonlihonjalihon, joten lääke tulee muuten ulos siinä samalla. 
Tänään menty teen voimin, saa nähdä mitä vielä tunkeutuu suuhun.







Toivottavasti teille kuulu parempaa murut♥
Love Ya

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti